
Mataró organitza una nit de compres, oci i gastronomia per dinamitzar el comerç local. Més de cent empreses (comerç, serveis i restauració) participen aquest divendres 22 d’octubre a The Street Shopping Night, la primera nit de compres postpandèmia.
Sota l’eslògan "Una nit plena de ritme, sabors, moda, màgia i cultura!", Negoci Empresa Mataró (NEM) busca dinamitzar el comerç local després d’un any i mig complicat.
Després d’un any i mig molt complicat per als negocis locals, l’acció pretén ser un al·licient més per a la seva dinamització. El president de NEM, Xavier Martin, fa valdre la unitat del teixit comercial per tirar endavant: “La suma és clau i per a aquesta nit hi ha més d’un centenar de negocis inscrits, amb un munt de propostes que de ben segur ompliran els negocis de clients”.
A més de negocis i restaurants, també s’hi han adherit els museus de la ciutat, que també obriran portes la nit de divendres. La shopping night s’allargarà des de les 8 del vespre i fins a la mitjanit, quan Mataró viurà "una nit plena de ritme, sabors, moda, màgia i cultura" que, en paraules del president de NEM, "ha de servir per descobrir Mataró".
I és que més enllà de l’obertura dels establiments fora del seu horari habitual, els carrers del centre de Mataró tindran ambientació musical, una decoració especial per a l’ocasió i també hi haurà foodtrucks per acabar d’arrodonir la proposta.